.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هلوي دولت نهم ،نفتي دهم !

پس از انتصاب علي احمدي وزير سابق آموزش و پرورش به عنوان رئيس هيات رئيسه صندوقهاي بازنشستگي صنعت نفت، وزير نفت با صدور حکم جديدي کامران باقري لنکراني وزير بهداشت در دولت نهم را به سمت عضو اصلي و رئيس هيئت مديره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب کرد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سيد مسعود ميرکاظمي با صدور حکمي کامران باقري لنکراني وزير بهداشت در دولت نهم را به عنوان عضو اصلي و رئيس هيئت مديره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب کرد.

در حکم وزير نفت خطاب به لنکراني آمده است: بنا به مصوبه مجمع عمومي (فوق العاده) سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و با عنايت به تعهد،‌ تخصص و صلاحيت‌هاي علمي و تجربيات ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم به سمت عضو اصلي و رئيس هيئت مديره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب مي‌شويد.

پيگيري سياست‌ها و خط مشي هاي ابلاغي در جهت ارتقا سطح رضايتمندي کارکنان صنعت نفت و خانواده‌هاي آنها در تمامي حوزه‌هاي بهداشت و درمان از مهمترين مسئوليتهاي جديد لنکراني در وزارت نفت خواهد بود.

وزير نفت همچنين در احکام ديگري محمدجواد کيان را به سمت نايب رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و فرهاد کلانتر،‌ محمدعلي فلاح مهرجردي و سيد محمدرضا بني هاشمي را به عنوان اعضاي اصلي هيئت مديره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب کرد.

بر اين اساس ارتقا سطح کيفي ارائه خدمات و افزايش رضايت مندي کارکنان صنعت نفت و خانواده‌هاي آنها در مراجعه به مراکز درماني، استفاده بهينه از امکانات و تجهيزات و ارتقا بهره وري آنها، به کارگيري پرسنل متخصص و متعهد براي حفظ ارزشها، ارتقا بهره وري عملکرد، ارائه خدمات ويژه درماني در مناطق عملياتي، استفاده بهينه از دانش و فن آوري‌هاي نوين پزشکي و ارتقا سطح دانش فني و تخصصي پرسنل شاغل از مهمترين مسئوليتهاي رئيس جديد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است.
دي ماه سال گذشته نيز وزير نفت با صدور حکمي علي احمدي وزير آموزش و پرورش در دولت نهم را به عنوان رئيس هيئت رئيسه صندوق‌هاي بازنشستگي صنعت نفت جانشين سيف الله جشن ساز کرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.492 seconds.